fredag 13 augusti 2010

Minns jag hur man gör?

Ja, det är frågan det. Minns jag hur man gör när man bloggar? Jag hoppas det! Det har varit så sjukt mycket det senaste året. Jobb, jobb och ännu mera jobb, barn som behövt mig mer än någonsin, världens längsta vinter och som grädde på moset har min man fått något han önskat sig länge men som han tigit om de senaste åren; en gravid fru.

Nu var det ju inte just den gravida frun som var huvudsaken men önskar man sig ett barn till så blir det ju som det blir liksom. Nåväl, i slutet av september är den gravida epoken slut och livet som päron till tre knattar börjar. Vet inte om ammoniakgaserna i svinhusen eller min höga ålder har trubbat av hjärnkontoret men jag ser fram emot det hela med tillförsikt.

Nu när jag går hemma om dagarna kommer bloggämnena på löpande band känns det som. Förhoppningsvis blir det en hel del skrivet. Om inte annat för mitt eget höga nöjes skull.

Så nu vet ni. Superkexets blogg har inte dött. Den är bara lite graviditetssliten.

Inga kommentarer: